― Ariën Rasmijn (Ariën), Monday, 2 June 2003 21:10 (twenty-two years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Monday, 2 June 2003 21:20 (twenty-two years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Monday, 2 June 2003 21:22 (twenty-two years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Monday, 2 June 2003 21:29 (twenty-two years ago)
― Storm (Storm), Tuesday, 3 June 2003 05:09 (twenty-two years ago)
drie kanttekeningen:
* de rubriek voor kleinschalige Beneluxreleases vind ik slecht. er staan platen tussen die gewone aandacht verdienen. daarbij is het niveau van bespreken soms onder de maat. of je doet je goed of je maakt er een grap van. dit is vlees nog vis.
* de playrubriek is erg wennen en op het eerste gezicht geen vooruitgang. ik mis de heldere indeling naar stijl, maar begrijp ook de nieuwe indeling waarin juist per plaat ruimte is voor uitleg in de bijgevoegde kop. een kwestie van wennen dus en dan is er goed mee te leven.
* bij KindaMuzik hebben we het: mensen die onder een fictieve naam schrijven. tja als mensen dat echt zo graag willen moeten ze dat doen maar bij mij komt het niet over. bij oor loopt er nu ook al iemand rond die zichzelf Lucky of iets van die strekking noemt. ach het zal ook wel wennen zijn.
voor de rest: geslaagde omkat om met Chez Lubacov termen te spreken.
― theo (theo), Tuesday, 3 June 2003 05:40 (twenty-two years ago)
― Hotel Lives (Hotel Lives), Tuesday, 3 June 2003 05:53 (twenty-two years ago)
― Bert K., Tuesday, 3 June 2003 05:58 (twenty-two years ago)
Eens. En het eigen beheer-circuit dekt toch een ietwat andere lading dan de term underground.
bij oor loopt er nu ook al iemand rond die zichzelf Lucky of iets van die strekking noemt.
Zullen we er maar een soort van missie van maken om voor het eind van deze discussie erachter te komen wie Lucky is? ;-)
― Ariën Rasmijn (Ariën), Tuesday, 3 June 2003 06:47 (twenty-two years ago)
― Ludo (Ludo), Tuesday, 3 June 2003 07:12 (twenty-two years ago)
― monique (monique), Tuesday, 3 June 2003 08:28 (twenty-two years ago)
― Roger Teeling (Roger Teeling), Tuesday, 3 June 2003 08:34 (twenty-two years ago)
― monique (monique), Tuesday, 3 June 2003 08:44 (twenty-two years ago)
― monique (monique), Tuesday, 3 June 2003 08:46 (twenty-two years ago)
― Roger Teeling (Roger Teeling), Tuesday, 3 June 2003 08:48 (twenty-two years ago)
― Ariën Rasmijn (Ariën), Tuesday, 3 June 2003 08:52 (twenty-two years ago)
"En het eigen beheer-circuit dekt toch een ietwat andere lading dan de term underground."
In OOR Ondergrond staan ook veel releases van kleine labels, dus de rubriek behandelt meer dan alleen het eigen beheer-circuit.
― Lucky, Tuesday, 3 June 2003 09:13 (twenty-two years ago)
De livesectie is wel beter geworden. Recensies op alfabetische volgorde is ook ok. Maar het lijkt wel of er extra veel van die hap-snap blokjes met geinige info bij zijn gekomen. Dat hoeft van mij niet.
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Tuesday, 3 June 2003 09:22 (twenty-two years ago)
Ik snap de afweging soms niet helemaal. Born From Pain en Callenish Circle staan gewoon in Play en Sauron en The Dutch Assault compilatie in Oor Ondergrond. Labelgrootte kan niet het criterium zijn, want Relapse is veel groter dan Gangstyle.
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Tuesday, 3 June 2003 09:27 (twenty-two years ago)
Helder. Misschien is het wat overdreven egalitair van me, maar waarom dan een aparte rubriek voor kleine releases? En, ook gezien Martijn's reactie, wat zijn de criteria? Ondergrond heeft, ondanks de vast heel goede bedoelingen, toch iets van een aparte 'kneuzen-rubriek' dat schreeuwt om overgeslagen te worden. Of is het niets meer dan een manier om het onafhankelijke circuit aan het blad te binden?
Waarom is dat Anton Corbijn-experiment nooit doorgezet?
The mind boggles...
― Ariën Rasmijn (Ariën), Tuesday, 3 June 2003 09:45 (twenty-two years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Tuesday, 3 June 2003 09:51 (twenty-two years ago)
Die Relapse sampler is een uitzondering, maar er staan relatief onbekende Nederlandse bands op die niet allemaal in de Play terugkomen. Vandaar interessant voor Ondrgrond.
Born From Pain is de grootste moshcore band in Nederland en veel bekender dan Sauron. Zodoende de staat Born From Pain wel in de Play.
― Lucky (Lucky), Tuesday, 3 June 2003 09:56 (twenty-two years ago)
Dat kleine releases in de OOR komen blijft hoe je het ook bekijkt een goede zaak, daar niet van. Doelde ook meer op hoe het bij mij als lezer overkomt.
De Oil EP op Coalition bijvoorbeeld. Staan maar vijf tracks op, dus zou niet in de Play komen
Er is dus een minimum aan tracks waar platen aan moeten voldoen om in Play te komen? Je mist er wel een hoop mee.
― Ariën Rasmijn (Ariën), Tuesday, 3 June 2003 10:13 (twenty-two years ago)
Ik was er niet bij, maar volgens mij omdat het krankzinnig arbeidsintensief was. Schitterend, geweldig, maar nooit meer. Zoiets.
Er is dus een minimum aan tracks waar platen aan moeten voldoen om in Play te komen?
Nou ja, het is een rubriek voor albums. Ik vind zes verschillende nummers dan wel een minimum.
― JoB (JoB), Tuesday, 3 June 2003 10:16 (twenty-two years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Tuesday, 3 June 2003 10:20 (twenty-two years ago)
De hele onderlaag van muziekmakend Nederland en België kwam er in OOR bekaaid vanaf.dat is natuurlijk ook weer waar. wellicht is het beter daar een aparte rubriek voor te hebben dan er helemaal niets aan te doen. de tijd zal het leren. en overigens Lucky, excuses dat ik over die je naam begon. het is eenvoudig weg je naam.
Oh ja, ik vind de garage-7"s rubriek wel een duidelijke verbetering!tja dat vind ik nou weer op het randje. garagerock is in dus maar een aparte rubriek. daarbij lijkt het wel alsof de danceruimte is ingeperkt. en dat is toch niet fijn.
― theo (theo), Tuesday, 3 June 2003 10:26 (twenty-two years ago)
Tja, het is het een of het ander. Maar er werd altijd de suggestie gewekt dat dance het enige genre was waar meer gebeurde dan op volledige albums. Een algemenere single/EP-rubriek voor onbekendere bandjes (dus meer dan alleen garage, en niet iedere single met remix-bonustracks van Radiohead erin) zou natuurlijk nog mooier zijn. Zou ook dat Coalition-probleem oplossen.
― Martijn Grooten (martijng), Tuesday, 3 June 2003 10:34 (twenty-two years ago)
Martijn, die rubriek (dus met meer genres dan enkel garage) zit in de vinyl pipeline, dus ff geduld.
― Lucky (Lucky), Tuesday, 3 June 2003 10:41 (twenty-two years ago)
Wat een gelul. Dan komen al die toffe postrockbandjes er nooit in.Godspeed!s' laatste had maar 5 tracks...
― Storm (Storm), Tuesday, 3 June 2003 10:48 (twenty-two years ago)
― (jg) ((jg)), Tuesday, 3 June 2003 10:54 (twenty-two years ago)
Nee, meer voor een halfpipe-voor-skaters-waarvan-sommige-op hun-bek-gaan-en-anderen-glorieus-boven-de-rand-uitstijgen"
― Lucky (Lucky), Tuesday, 3 June 2003 11:03 (twenty-two years ago)
― (jg) ((jg)), Tuesday, 3 June 2003 11:05 (twenty-two years ago)
― Lucky (Lucky), Tuesday, 3 June 2003 11:07 (twenty-two years ago)
― monique (monique), Tuesday, 3 June 2003 11:09 (twenty-two years ago)
― Olaf Molenaar, Tuesday, 3 June 2003 11:24 (twenty-two years ago)
― Lucky (Lucky), Tuesday, 3 June 2003 11:30 (twenty-two years ago)
― monique (monique), Tuesday, 3 June 2003 11:32 (twenty-two years ago)
― theo (theo), Tuesday, 3 June 2003 11:39 (twenty-two years ago)
― monique (monique), Tuesday, 3 June 2003 11:45 (twenty-two years ago)
Of Aardschok. Alhoewel die ook nog weleens het bandlogo door de tekst heen zetten, zodat het nog moeilijker te lezen wordt.
Voorbeelden: het interviewtje met PPS zit in het verdomhoekje. En waarom staat er een wit blokje over de foto heen? Waarom is de lead iets verschoven ten opzichte van het artikel?Relax in Zuid-Afrika: Bij de subkop "Een dag later neemt Relax..." wordt de tekstkolom om onverklaarbare reden ineens breder (een verschijnsel dat in het Ilse de Lange stuk epidemische vormen aanneemt). De pagina daarnaast komt er in de rechterkolom aan de linkerkant ineens een onwijs lelijke witte rand bij. Foto's lijken lukraak over de pagina heengesmeten. Lelijke kleur groen.Flogging Molly: 2 keer dezelfde foto, alleen over de onderste is de tekst rücksichtlos heengeplakt. Kop doet vermoeden dat de band "Flogging Mc Molly" heet.
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Tuesday, 3 June 2003 12:00 (twenty-two years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Tuesday, 3 June 2003 14:28 (twenty-two years ago)
En die lay-out kan, ten overvloede, echt wat minder ADHD.
― Ariën Rasmijn (Ariën), Tuesday, 3 June 2003 15:11 (twenty-two years ago)
― theo (theo), Tuesday, 3 June 2003 16:15 (twenty-two years ago)
― Ariën Rasmijn (Ariën), Tuesday, 3 June 2003 16:31 (twenty-two years ago)
En over die layout: in de bijna-schemering op het balkon levert het lezen schele hoofdpijn op.
― Jan Peter (janpeter), Tuesday, 3 June 2003 19:26 (twenty-two years ago)
― theo (theo), Tuesday, 3 June 2003 20:37 (twenty-two years ago)
― Hans (Hans), Wednesday, 4 June 2003 13:20 (twenty-two years ago)
Het is toch echt al 4 juni en het recentste nieuwtje is:A Tribe Called Quest terug30/05/03 - De legendarische hiphopformatie A Tribe Called Quest duikt volgende maand de studio in om een reünie-album op te nemen.
Sindsdien is er ook niets gebeurd in de muziekwereld. Helemaal waar.
Doe het dan niet zou ik zeggen.
― Storm (Storm), Wednesday, 4 June 2003 19:14 (twenty-two years ago)
― Patrick, Wednesday, 4 June 2003 20:07 (twenty-two years ago)
Afgeleide: Een hoog pathetiek-gehalte dit keer. De interviews met Skin en Thom Yorke... wat een gezeur van die verwende artiesten. Ik heb Yorke en radiohead wel hoog zitten hoor, maar altijd dat gezeur over marketing etc. Als de interviewer dan vraagt dat ze nu toch gewoon weg kunnen gaan bij EMI, zegt Thom snel: oh nee, we willen niet weg hoor... bah.
Het meest pathetisch was het Counting Crows-artikel. Wel goed geschreven overigens (volgens mij was het Britt Stubbe). Wat een zeikerd. Het leven van een popjournalist is zwaar... :-)
― Gerard (Gerard), Wednesday, 4 June 2003 20:28 (twenty-two years ago)
De restyling: het verleden heeft inderdaad aangetoond dat na een (groot woord) revolutie de evolutie volgt, het zal wel goedkomen denk ik. Ik heb trouwens het idee dat de restyling het meest extreem gebruikt werd in het Pinkpopkatern, wellicht dat de reguliere stukken een wat gematigder opmaak krijgen in de volgende OORen?
Een woord van lof aan de heer Teeling voor het uitermate lezenswaardige stuk over Barcelona, z'n straatmuzikantencultuur en Manu Chao. Zeer levendig en makkelijk voor te stellen hoe 't daar geweest moet zijn.'t Zal wel niet, maar toch: is die "straatmuzikanten-compilatie-cd" waar je over schreef (ben de naam kwijt) misschien ergens online te verkrijgen?
― willem (willem), Thursday, 5 June 2003 05:31 (twenty-two years ago)
― Roger Teeling (Roger Teeling), Thursday, 5 June 2003 06:29 (twenty-two years ago)
― willem (willem), Thursday, 5 June 2003 06:50 (twenty-two years ago)
― Eric Woning, Thursday, 5 June 2003 08:25 (twenty-two years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Thursday, 5 June 2003 08:34 (twenty-two years ago)
Verder deel ik de algehele tendens wel. Het is mij wat te onrustig geworden. Ik heb niet zo heel lang geleden mijn abonnement opgezegd, en had nu weer 's een exemplaar gekocht, maar na de eerste 20 pagina's ben ik afgehaakt. Heb nog wel doorgebladerd naar de recensies, maar echt prettig lezen doet het niet (meer).
― herman, Thursday, 5 June 2003 15:53 (twenty-two years ago)
― ajvds, Sunday, 8 June 2003 17:27 (twenty-two years ago)
Gaat zo'n stuk nog door een redactie?
― Bart Looman, Tuesday, 10 June 2003 10:44 (twenty-two years ago)
― monique (monique), Tuesday, 10 June 2003 17:23 (twenty-two years ago)
― theo (theo), Friday, 13 June 2003 13:12 (twenty-two years ago)
― marjanne, Monday, 16 June 2003 13:20 (twenty-two years ago)
― Lucky (Lucky), Monday, 16 June 2003 15:12 (twenty-two years ago)
― eric, Tuesday, 17 June 2003 18:56 (twenty-two years ago)
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Tuesday, 17 June 2003 19:18 (twenty-two years ago)
― Ariën Rasmijn (Ariën), Tuesday, 17 June 2003 19:22 (twenty-two years ago)
― (jg) ((jg)), Tuesday, 17 June 2003 19:33 (twenty-two years ago)
― Roger Teeling (Roger Teeling), Tuesday, 17 June 2003 19:42 (twenty-two years ago)
Fuck, ik zou van het dak vd flat afspringen ;-) Respect voor Roy!
― Ariën Rasmijn (Ariën), Tuesday, 17 June 2003 20:03 (twenty-two years ago)
― theo (theo), Wednesday, 18 June 2003 07:06 (twenty-two years ago)
― Ariën Rasmijn (Ariën), Wednesday, 18 June 2003 07:29 (twenty-two years ago)
― theo (theo), Wednesday, 18 June 2003 07:56 (twenty-two years ago)
― Vasquesz, Wednesday, 18 June 2003 08:03 (twenty-two years ago)
― Roger Teeling (Roger Teeling), Wednesday, 18 June 2003 08:13 (twenty-two years ago)
― eric, Wednesday, 18 June 2003 08:15 (twenty-two years ago)
― Roger Teeling (Roger Teeling), Wednesday, 18 June 2003 08:20 (twenty-two years ago)
― arnout, Thursday, 19 June 2003 00:19 (twenty-two years ago)
― theo (theo), Thursday, 19 June 2003 07:26 (twenty-two years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Thursday, 19 June 2003 07:41 (twenty-two years ago)
― theo (theo), Thursday, 19 June 2003 07:48 (twenty-two years ago)
Mee eens, maar het was dan ook slechts een voorbeeldje. Oor was nog leuk toen het nog dat maffe grote formaat had (tot 84 ofzo?)! Kon niet wachten tot de nieuwe er was ! Maar toen ik ouder (en kritischer) werd had ik al gauw door dat Oor veel te veel op platgetreden paden wandelde, ja dat is gewoon mijn visie! En dan al die aandacht voor dance en rap, ja ik denk nog altijd "da's disco en disco is fout" !!! nee, effe zonder gekheid, mij maak je niet wijs dat serieuze muziekliefhebbers op een interview met de moordgasten (was dat vorige maand ofzo?) zitten te wachten.Eigenlijk weet je al genoeg dat in de jaren 70 Peter "Weeshuis/ Ontbijtradio" van Bruggen de punk journalist was van Oor! Wat hij trouwens toen wel heel leuk deed was als een soort 1 april grap een hele hype rond een nietbestaande artiest maken, maar dat is weer een heel ander verhaal...
― Eric, Friday, 20 June 2003 07:48 (twenty-two years ago)
― eric, Friday, 20 June 2003 08:30 (twenty-two years ago)
― Pieter Coupé, Friday, 20 June 2003 10:43 (twenty-two years ago)
― J RG N, Saturday, 21 June 2003 11:53 (twenty-two years ago)
Wat een verschrikkelijk stuk was dat. Ik ging bijna over mijn nek. En gezien de ingezonden brieven (Oor had toen nog een brievenrubriek) was ik niet de enige. Een heel seizoen Spoorloos bevat minder vals sentiment. Later heeft Engelshoven nog zoiets gehad, toen hij de slachtoffers van het Roskilde ongeluk ging herdenken.Niks tegen die man, maar je moet hem uit de buurt van dode mensen houden, want daar zet hij een protserige marmeren grafsteen met engeltjes en citaat van Nel Benschop op.
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Saturday, 21 June 2003 22:17 (twenty-two years ago)
― J RG N, Tuesday, 24 June 2003 10:32 (twenty-two years ago)
― theo (theo), Wednesday, 25 June 2003 06:57 (twenty-two years ago)
Over het Stranglers-bericht: aangezien ook wij benieuwd waren welke originele leden naar Joure zouden komen heeft Roy de organisator gebeld. Zijn woorden: ' Wij weten ook nog niet wie er komen, alleen van Hugh Cornwell is zeker dat hij er zal zijn.'
Die goede man bleek achteraf dus zelf niet te weten wie of wat hij had geboekt. Mooi verhaal...
― Lucky (Lucky), Thursday, 3 July 2003 11:45 (twenty-two years ago)
En het is natuurlijk De Oor. En niet vanwege 'de muziekkrant Oor' (want dan zou je ook 'Het blad' Oor kunnen gebruiken of zo, aangezien 'muziekkrant' geen onderdeel meer is van de titel).Gewoon omdat dat zo hoort met titels. Het is ook De Panorama, en niet het 'grammaticaal correcte' het panorama (dat dus alleen grammaticaal correct is als het om een wijd zicht gaat, en niet om het pulpmagazine. Zo is 'het oor' alleen grammaticaal correct als het om het geluidsorgaan gaat en niet om de Grachtengorgelende Dorpspomp©).
― Vasquesz, Thursday, 3 July 2003 11:54 (twenty-two years ago)
― Lucky (Lucky), Thursday, 3 July 2003 12:28 (twenty-two years ago)
― Marty, Friday, 4 July 2003 07:33 (twenty-two years ago)
― Lucky (Lucky), Monday, 14 July 2003 12:26 (twenty-two years ago)
― eric, Monday, 14 July 2003 14:15 (twenty-two years ago)
― eric, Monday, 14 July 2003 14:18 (twenty-two years ago)
― albert jonker, Monday, 14 July 2003 16:23 (twenty-two years ago)
Wat betreft Oor en de organistaie van Vroem, het noemen van de naam Hugh Cornwell in de buurt van de huidige leden wordt vast niet gewaardeerd (vroeger werden jounalisten door the stranglers (JJ Burnel!) nog wel eens ontvoerd, aan de eiffeltoren gebonden of een beetje geslagen....)(gelukkig voor Oor zal dat tegenwoordig wel meevallen)
― eric, Tuesday, 15 July 2003 07:09 (twenty-two years ago)
Huh? Ze konden toch niet anders? En wat is er not done aan? Zit jij in een band met roadies die het voor je doen?
Wil je ze op je feestje hebben komen ze (excl. reis- en hotelkosten) voor 4000 pond.
En hoe weet je dat ze 4000 pond kosten?
Dat de fans inmiddels soms ook kids hebben, en dat die dan backstage komen bijkletsen, da's heel gewoon bij oudere bands in de UK. Ik snap niet dat jij dat vreemd vindt Lucky.
Ik vind het ook vreemd, als ik een goedlopend bedrijf zou hebben hoef ik echt niet constant familie in m'n kantoor, tenzij ze meehelpen. En hoe weet je dat dat gewoon is bij oudere bands in de UK? Volg je ze allemaal?
En het moet gezegd worden: Girls on Top; leuke bandnaam, nu ook nog een paar leuke nummers en wie weet mag je nog wel eens een keer met een echte band spelen!
Is dit denigrerend bedoeld of moet ik dit zien vanuit het perspectief zien dat de Stranglers eerder een bedrijf dan een echte band is?
En Marty, als jullie nieuwe plaat klaar is, gaat ie dan ook naar de Oor of niet? Die van ons waarschijnlijk niet. Tuurlijk wil je tussen de rest staan, voor vol aangezien worden. Je kan de geus uit gaan hangen en het tegengestelde roepen maar als ik m'n band als underground getypeerd wil zien worden dan wel graag door een underground blad en geen Oor.
― AutoStatic (AutoStatic), Tuesday, 15 July 2003 08:18 (twenty-two years ago)
En hoe weet je dat ze 4000 pond kosten?via een boeker in de UK
En hoe weet je dat dat gewoon is bij oudere bands in de UK? Volg je ze allemaal? Nou zeker niet allemaal! Godzijdank niet! Maar ik ben regelmatig in de UK (en elders) bandjes wezen kijken en dan vooral uit de periode 77-83 (daar hou ik nou eenmaal van) en daar is het de usance dat de band het leuk vind bij te praten met fans die ze soms al jaren kennen en die soms flinke einden reizen. Zo waren er in Joure ook een aantal Duitse en Engelse "regulars". Dat die hun kids bij zich hebben; ja dat kan toch? Die mensen zjn vaak al veertigers! En zo als JJ Burnel al zei (vrij geciteerd) "Since we have been ignored by the media for years and years we have to breed our own fans" LOL
Is dit denigrerend bedoeld Nee hoor ik bedoel alleen dat het leuk zou zijn als een plaatselijk bandje als die Girls on Top NOG eens een keer met een echte band mag spelen. Houden ze misschien wat meer over dan een paar kaartjes voor Blof en wat gejatte pijpjes bier.Ik zou het als ik Girls on TOp was een hele eer vinden te mogen spelen met een international top-act die over de hele wereld speelt (hoezeo reunie of jubileum concert? ook die verhalen sloegen nergens op, de band vierde haar 21e verjaardag reeds in 1997 in de Royal Albert Hall), een high profile CD release op stapel heeft staan (eerste studio CD sinds 1998), enzovoorts.Tijdens de wat hoekige, niet onaardige poprock van Girls on TOp gingen er zo'n 10 man uit hun dak, tijdens the Stranglers de overige honderden....
― eric, Tuesday, 15 July 2003 10:09 (twenty-two years ago)
― AutoStatic (AutoStatic), Tuesday, 15 July 2003 10:41 (twenty-two years ago)
Goed, dat van die soundcheck konden wij niet veel aan doen. Hadden we dan niet moeten soundchecken? Dat van die 18000 euro was blijkbaar een gerucht. Blijkt niet gestaafd. Waarvoor excuses. Dat het bedrijf Stranglers gerund werd door een stel eikels is mijn perceptie. Ga ik niks aan veranderen.
Ik mag er verder uit opmaken dat Eric ook aanwezig was. Vond jij het zo'n goed optreden dan van die Stranglers? Peilingen onder het publiek deden toch anders vermoeden. Jan ten Boom (boeker Daryll Ann en Caesar enzo en vroegere fan) vond het uit nostalgisch oogpunt wel aardig, maar verder? Een aanfluiting wilde hij het nog net niet noemen.
En of wij onze cd naar de Oor sturen? Geen idee, hij moet eerst maar eens opgenomen worden.
― Marty, Tuesday, 15 July 2003 12:54 (twenty-two years ago)
― Marty, Tuesday, 15 July 2003 12:59 (twenty-two years ago)
Ja redelijk goed, ze zijn op festivals toch vaak een beetje al te veel op de greatest hits tour maar ja ze moeten wel, de meeste oude nummers werden lekker vet en krachtig neergezet, ook nieuwer materiaal was lekker. Maar... ik ben bevooroordeeld want heb ze niet voor niks zo'n 50 keer gezien sinds 1978 ... :-) Anyway, ik stond behoorlijk vooraan, zag veel mensen (tientallen) dansen springen pogoen (jaja) en gewoon plezier hebben tijdens de gig. Geheel off topic, begin jaren 80 speelde de oer Darryll Ann als Noodrem nog covers van the stranglers en the cure... Is allemaal toch nog goed gekomen nietwaar? :-)
― eric, Tuesday, 15 July 2003 13:25 (twenty-two years ago)
En dat Daryll-Ann weetje wist ik nog niet :-)
― Marty, Tuesday, 15 July 2003 13:42 (twenty-two years ago)
― eric, Tuesday, 15 July 2003 13:56 (twenty-two years ago)
Zijn we het daar gelukkig over eens! En nu maar weer verder over de lay-out van de Oor. Daar begon het mee...
― Marty, Tuesday, 15 July 2003 14:15 (twenty-two years ago)