Bij Limp Bizkit in de HMH zag het er voor 60% vol uit (vol is 5.500), Placebo is, daar sta ik van te kijken, al wel helemaal uitverkocht.
Hoe denken jullie dat het de Stereophonics zal vergaan? Ik zet in op 3.500 van de 5.500 kaarten.
En dat de Tindersticks in Paradiso pas op dezelfde dag uitverkochten, had dat te maken met de entreeprijs (32,50 E.) of met de populariteit van de band?
En hoe druk wordt het volgende week zaterdag bij Bazar Curieux in Nighttown in Rotterdam?
― Lester Bangs (Lester Bangs), Saturday, 13 September 2003 12:18 (twenty-two years ago)
― Norbert Pek (Norbert Pek), Saturday, 13 September 2003 12:24 (twenty-two years ago)
― Nicole (StarShine), Saturday, 13 September 2003 12:30 (twenty-two years ago)
― Nicole (StarShine), Saturday, 13 September 2003 12:31 (twenty-two years ago)
Zelf vind ik het bijna jammer dat ze, zoals Norbert al aangeeft, 2 Many DJ's waarschijnlijk nodig hebben om het vol te krijgen....
Het voelt de laatste tijd een beetje als de verplichte Belgen-boeking. Ik weet het, hier spreekt een journo/dj die alleen al daarom waarschijnlijk geen recht van spreken heeft, maar het Mars Volta backlash topic zou ook op de broertjes van toepassing kunnen zijn wat mij betreft.Nog een keer Salt n Pepa/Skeelo of Technotronic en ik ben weg aldaar....
Bovendien werd ik een beetje opgezwollen van de opmerking van Nighttown Harry H. op 3 voor 12:' We zijn erg trots op de komst van 2 Many Dj's....zo groot dat we ze eigenlijk niet meer kunnen betalen......'
Ik draai al jaren allerlei soorten platen en cd's door en over elkaar heen (lo-fi, electro, drum n bass, hiphop, dance) en was juist blij dat de critici dat als school-disco bestempelden terwijl ze naar een progressive house dj gingen luisteren als ze een goed stuk wilden schrijven. Dat, de mixed sound nu groot wordt vind ik best, maar dat wij plaatjes-draaiers die toch wat alternatiever/meer leftfield zijn onze prijzen dan ook gaan opschroeven tot Masters at Work niveau vind ik ronduit absurd.
Om nog maar te zwijgen over Joost van Bellen die met zijn nieuwe concept Rauw streeft naar een ' no-nonsense aanpak, zonder overbodige glam en jetset-types '.Dan had je daar zelf niet aan moeten beginnen ten tijde van Speedfreakz, homo!
Still, that's just me blabbing away....
Ik vind Maybe Tomorrow best een goede single van de 'phonics eigenlijk.....
Enne...Nicole...Erol in Amsterdam vanavond he...sorry, da's flauw....ik draai aan de overkant...
― Lester Bangs (Lester Bangs), Saturday, 13 September 2003 12:44 (twenty-two years ago)
Bovendien werd ik een beetje opgezwollen van de opmerking van Nighttown Harry H. op 3 voor 12:' We zijn erg trots op de komst van 2 Many Dj's....zo groot dat we ze eigenlijk niet meer kunnen betalen......'Zoiets las ik ook al over hun DJ-set tijdens Lovefields.
Even opgezocht... Ook op 3VOOR12 te vinden."...en 2 Many DJ's. En ik denk dat we op dat laatste supertrots mogen zijn."
― Nicole (StarShine), Saturday, 13 September 2003 13:17 (twenty-two years ago)
― Lester Bangs (Lester Bangs), Saturday, 13 September 2003 13:21 (twenty-two years ago)
En als hij bij me komt eten, en ik betaal de rekening, ben ik al helemaal niet supertrots dat hij komt eten....
― Lester Bangs (Lester Bangs), Saturday, 13 September 2003 13:23 (twenty-two years ago)
Beste Arnold, jij bent een zéér matige plaatjesdraaier en 2 Many DJ's hebben het internationale dj-gebeuren op hun kop gezet. Ik zou mijzelf niet zo onbescheiden in dezelfde categorie positioneren als ik jou was...
― Datkunnenwenamelijkallemaalwel, Saturday, 13 September 2003 13:30 (twenty-two years ago)
Zeg Platenspeler-gast, je hebt het wel tegen de meester van de zelfbegoocheling he ;-)
Echter, die 2 Many DJ's blonken op Lowlands wel uit in geforceerde combinaties en uitgebluste slordigheid. Nog altijd wel leuk en alles en ze hebben het hele gebeuren inderdaad op zijn kop gezet, maar zelf heb ik het wel een beetje gezien. Alkan daarentegen was dope. Nol, geloof me, je weet niet wat je mist.
― Ariën Rasmijn (Ariën), Saturday, 13 September 2003 14:14 (twenty-two years ago)
2 Many DJ's maakten 1 behoorlijk innovatieve cd, maar melken die inmiddels al weer een jaar of wat uit.De geforceerde combi's en uitgebluste slordigheid kostte ze wat mij betreft op Lowlands 2002 ook al de kop, dus dit jaar ben ik wat vroeger naar huis gegaan. Hun remixen zijn soms wel sterk, het nieuwe Soulwax album wordt een hit door de hype (niet omdat ie al dan niet goed is en dat is spijtig) en de voornaamste reden dat ze een deel van die dj-wereld op zijn kop hebben gezet is omdat het grote publiek een herkenbare naam nodig heeft (Nirvana, Oasis, St. Germain etc.). Alles wat bootleg/mash-up e.d. heet, heet voor de leek dus 2 Many DJ's. Alkan is bij vlagen idd heel goed, maar vind ik tot op heden beter op zijn eigen Trash avond in The End dan buiten Engeland. Vooral ook omdat hij internationaal gepaard wordt aan bv. vanBellen terwijl hij qua smaak eigenlijk meer bij de (relatief naamloze) alternative dance dj's van de verschillende randstad clubs past. Alleen dat weet hij niet als hij hier geboekt wordt en de verkeerde koppen voorgeschoteld krijgt.
Daarnaast, helemaal zwart-wit wil ik ook niet zijn, want ik heb Joost twee keer gesproken en die viel me 100% mee....maar dat terzijde....
M.b.t. mijn eigen matigheid wil ik toch nog een klein punt tegenwerpen. Toen iedereen alleen nog geloofde in genre-avonden, draaide ik alles al dwars door elkaar. Long before any hype whatsoever.... Nog steeds ben ik van mening dat je vrijwel alleen bij mij en bij enkele vakgenoten The Rapture, Erick Sermon, The Postal Service, Junior Senior, I Kamanchi, Bennie Benassi en Kings of Leon door elkaar zult horen. Toegegeven Beyonce en de White Stripes draai ik ook, maar die draait iedereen!
Dat we dat al jaren doen, tegen de stroming in, en op de meeste plekken ook nog eens volle zalen trekken...is mijns inziens toch verre van matig....
Je reaktie kan ik me wel voorstellen en ik zag hem ook al aan komen, maar de dicussie was het me wel waard.
Nog wat ps-jes.* Mijn mix-skills zijn idd ver beneden peil. I sort of can't be bothered.* Als het gaat om bijpassend bij concerten draaien ben ik grofweg ongeevenaard. Vooral ook omdat dansavond-dj's hooguit op de hoogte zijn van het tipje van de ijsberg en ik me graag naamloos in de dienst van de artiest van die avond stel en een pasend behangetje creeer. * 2 Many DJ's doen het op de makkelijke manier. Ze breken namelijk helemaal geen nieuwe platen (dat doen wij|), maar draaien een nieuwe cut met een riffje van AC/DC of een sample van Coolio er over heen. Dat is niet vooruitstrevend, maar in the long run juist verschrikkelijk populistisch....
― Lester Bangs (Lester Bangs), Saturday, 13 September 2003 14:48 (twenty-two years ago)
"...but I'm losing my edge."
― Ariën Rasmijn (Ariën), Saturday, 13 September 2003 15:00 (twenty-two years ago)
' I don't really care what people saaaay ' (c. Sean Paul)
― Lester Bangs (Lester Bangs), Saturday, 13 September 2003 15:09 (twenty-two years ago)
ver vóóór de grungehype draaide iedere jeugdhuis deejay alles al door elkaar. zo ver voor de troepen uit liep je dus niet. al moet gezegd dat je een meester bent in het jezelf valselijk op de borst kloppen.
en tja, 2many deejays zijn natuurlijk leuk. maar de hele hype die ze hebben gecreëerd heeft me verbaasd. maar ja, indie kids en girls horen natuurlijk liever geen echte deejay ;-)
― theo (theo), Saturday, 13 September 2003 15:53 (twenty-two years ago)
Ik denk vooral het eerste. Maar die discussie is elders al gevoerd... Groningen en Tilburg waren goed bezocht (waren ook goedkoper). Paradiso was bovendien op een maandagavond. Wil ook niet echt helpen, denk ik...
― Wouter, Saturday, 13 September 2003 16:00 (twenty-two years ago)
Theo, I know, ik klop mezelf soms te veel op de borst, maar....100% sec, dit is wat ik doe: 24/7, always & ever.....natuurlijk is mijn beeld wel eens vertekend, maar ik weet grofweg wel waar ik het over heb en de toon van datkunnenwenamelijkallemaalwel (zie boven) en die van guuz in een eerder topic staat me gewoon niet aan.
Eerst dacht ik dat het aan het forum en de bezoekers er van lag en wilde ik de boel de rug toekeren, maar dat is klaarblijkelijk niet het geval en ik, als muziek-nerd, vind het eigenlijk wel een mooie plek waar bovengemiddeld-geinteresseerden van mening kunnen wisselen.
Ik kan alleen niet tegen grof schoppen zoals bovenstaande twee personen dat tot op heden hebben gedaan. Daar ga ik tegenin & I won't back off...
En hoe erg ik zelf ook een clubhuis-dj ben (dat zijn natuurlijk wel mijn roots; daardoor sta ik ook open voor de mening van het publiek en laat ik een cd'tje zien als ze vragen wat iets is), ik vind het wel boeiend om te zien hoe zelfs iemand als van Bellen noodgedwongen dat terrein weer opzoekt...en hoe de superster-status kapot gaat.
Extra's:* Ik liep ook niet voor op die clubhuis-dj's, maar was er wel bij from day one (nou ja 1988) en probeer ambitieuzer en met meer kennis te draaien dan die clubhuis-jongens.* Er zullen altijd liefhebbers van een specialiteit zijn die graag een avond naar bv. Richie Hawtin willen luisteren, dus dat goed-mixende gebied loopt geen gevaar.* Als ik kan kiezen tussen een bootleg of twee goede tracks kies ik voor het laatste. Ik kies voor tunes, niet voor gimmicks...* Die hype ontstaat dus doordat een groot publiek, met beperkte kennis, een cd zoekt om de boel 'te snappen ' . Zoals de V.S. dacht dance te snappen door een Prodigy cd te kopen.
― Lester Bangs (Lester Bangs), Saturday, 13 September 2003 16:23 (twenty-two years ago)
― Lester Bangs (Lester Bangs), Saturday, 13 September 2003 16:27 (twenty-two years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Saturday, 13 September 2003 16:37 (twenty-two years ago)
Nou vooruit dan....hoe komt het dat Jane's Addiction in Paradiso nog niet is uitverkocht...de prijs of de bejaardheid van de liefhebbers (waar ik ook toe behoor...oh nee...niet over mezelf hebben....)
― Lester Bangs (Lester Bangs), Saturday, 13 September 2003 16:52 (twenty-two years ago)
― theo (theo), Saturday, 13 September 2003 17:13 (twenty-two years ago)
Jane's Addiction is gewoon nooit populair geweest in Nederland. Volgens mij kregen ze ten tijde van Ritual de Lo Habitual en Nothing's Shocking ook de Paradiso niet vol.
Groningen en Tilburg waren goed bezocht (waren ook goedkoper). Paradiso was bovendien op een maandagavond. Wil ook niet echt helpen, denk ik...
En er waren dus ook al een show in Tilburg en Groningen. Dan zit je voor een Tindersticks toch wel op het randje, zoveel platen verkopen die nou ook weer niet.Craig David en Placebo zijn wel al uitverkocht, voor respectievelijk 27,50 en 32 euro. En UB40 krijgt de Ahoy 2x vol met kaarten van rond de 30 euro.
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Saturday, 13 September 2003 17:25 (twenty-two years ago)
U treft geen blaam herr Theo...
Oh ja, deze computer onwetende kan bij een pseudoniem er niet achter komen wie de afzender is....dus wie weet zie ik dubbel....
― Lester Bangs (Lester Bangs), Saturday, 13 September 2003 17:51 (twenty-two years ago)
Goed Jane's was niet enorm groot, maar Paradiso niet kunnen uitverkopen is wel heel mager......maar misschien is mijn beeld behoorlijk vertekend....
Die 3 dates zullen idd zeker hebben bijgedragen aan het trage uitverkopen van de Tindersticks....
Zou Evanescence ook een Randstad-zaal hebben uitverkocht? (013 is sold out).
― Lester Bangs (Lester Bangs), Saturday, 13 September 2003 17:55 (twenty-two years ago)
― marieke (marieke), Saturday, 13 September 2003 23:14 (twenty-two years ago)
Mijn conclusie: Het is niet uitverkocht.
― Lester Bangs (Lester Bangs), Sunday, 14 September 2003 03:41 (twenty-two years ago)
― Nicole (StarShine), Sunday, 14 September 2003 05:49 (twenty-two years ago)
― marieke (marieke), Sunday, 14 September 2003 08:49 (twenty-two years ago)
― marieke (marieke), Sunday, 14 September 2003 08:53 (twenty-two years ago)
DJ's zijn maar behangers (zo ruiken ze meestal ook), alleen heb je nu veel meer behangfetisjisten dan toen.
― Nanne Tepper (Nanne Tepper), Sunday, 14 September 2003 09:15 (twenty-two years ago)
― theo (theo), Sunday, 14 September 2003 09:34 (twenty-two years ago)
― Nanne Tepper (Nanne Tepper), Sunday, 14 September 2003 10:25 (twenty-two years ago)
Nanne, het was ook eerder mijn punt om aan te geven dat 2 Many Dj's niet echt hip of vernieuwend zijn dan me zelf op de borst te kloppen als zou ik dat wel zijn. Het is gewoon 1 om 1. Ik heb vaak zat met/rond ze gedraaid en de publieksreactie was gewoon fifty/fifty. Soms zat ik raak, soms zij, soms ik mis, soms zij. Misschien wel juist daardoor vind ik die hele hype zo'n overtrokken onzin.Wellicht zit het ook op een niveau met dj Nanne in '81. '81, Godsgruwelijk dan was je er echt vroeg bij. Ik ben nu 30 en vanaf mijn 15e draaiende (dus al 15 jaar...) en vreemd genoeg nooit gestopt. Was je toen gewoon vrijwilliger bij de Vera en was er iemand nodig die de huiscollectie opzette, of draaide je gewoon de platen die je goed vond of hoe ging dat in zijn werk? Ik weet wel al dat iemand in '88 keer op keer platen draaide die ik kut vond en dat ik de ergste een keer stiekem doormidden gebroken en weggegooid heb (ik geloof dat het The Right Side Won van What Fun was).
Zelfs gisteren draaide ik zo'n semi-geslaagde, semi-irritante avond. Best goed druk aan onze kant, goede publieksreactie, maar mijn collega mixed me te veel. Nou kan ik dat bij zijn eigen platen nog wel hebben (dat is zijn deel van de set), maar toen hij ook 50 Cent acapella's door mijn platen ging mixen had ik het wel weer gehad. Niettemin, de avond kreeg zeker een 7 a 7,5 qua totaal-succes, maar ik word nerveus van collega's die de monitor-boxen te hard open knallen, platen ook in de min draaien (op de pitch) en dus geen enkele plaat gewoon laten ' horen '. Da's ook gelijk mijn 2 Many DJ's kritiek. Laat staan als je met iemand draait die alles nog een tikje slechter in elkaar laat overlopen.Ik mix ook niet. Nu ja, ik mix wel, maar niet op de beat, maar op de break. Ik geloof in tunes...
― Lester Bangs (Lester Bangs), Sunday, 14 September 2003 14:48 (twenty-two years ago)
Wat was de evenemet waard v/d avond? Aankleding? vanBellen-publiek? Hoe werd er gedraaid? Draait Erol meer housey in NL of toch ook indie-favo's? Of beperkt hij zich tot Blue Monday?
Mijn zaterdag was een 7,5. Afgelopen donderdag in Paradiso was daarentegen een 8,5. Voor de Noodlanding van komende donderdag houd ik mijn hart vast, aangezien we om 1 uur een live-act in de Grote Zaal hebben. Dat kan leuk uitpakken, maar ook tragisch verlopen. Het is het Engelse Client. Best leuk electro plaatje, maar niet echt dansbaar.
Well then,I'm off....
― Lester Bangs (Lester Bangs), Sunday, 14 September 2003 14:55 (twenty-two years ago)
― Nanne Tepper (Nanne Tepper), Sunday, 14 September 2003 15:31 (twenty-two years ago)
Ik was geloof ik wat aan het doorslaan toen ik met termen als ongeevenaard ging gooien. Maar ik vind het leuk om in dienst van een act te draaien en doe dat al een jaar of tien, ongeveer 3 keer per week.Ik vind het verloop van een avond mooi. Zaal gaat open, er is nog niemand, je begint met wat redelijk passende plaatjes, zaal wordt wat voller, je draait wat muziek in het direct verlengde van de band, mensen komen vragen wat er op staat, je duikt toch een beetje een zijweg in....het geeft soms meer vrijheid dan dansavond draaien. Je bent zo behang als maar kan, maar als je wegvalt begint het publiek te joelen omdat ze denken dat het concert begint. Je kunt al draaiende rond een thema ook muziek draaien die je nooit in het openbaar hoort en een beetje in je eigen hoofd verdwijnen. I love that....
Ik weet wel dat ik kwaad werd toen ik ooit iemand The Offspring voor John Cale hoorde draaien. Toen wist ik dat het beter, met meer kennis kon.
Ik heb ook aardige anecdotes, geloof ik.* Zo wilde Heather Nova dat er heel zacht (qua volume) voor haar gedraaid werd, moest ik voor The Stone Roses house draaien (van het management), en kwam Courtney Love's vriendin kwaad naar me toe toen ik iets draaide van een band waar la Love ruzie mee had. Dat soort nerd-feitjes vind ik lekker.
Het is altijd hetzelfde, maar altijd anders....(maar dat zal voor die potjes ook wel gelden...)
Ik heb overigens geen alias, maar heet gewoon dj Arnold. Vreemd genoeg heb ik dat altijd willen veranderen, omdat taxi-chauffeurs eerst interesse hebben en het dan niet snappen als je zegt dat je geen dj-naam hebt (is me al een keer of 3500 gebeurd). Maar eigenlijk alleen daarom. Binnen de scenes weet men wel een beetje hoe of wat en ik geloof meer in betrekkelijke persoonlijke anonimiteit. Anders ben je even hip en daarna weer gedateerd.Wat was je dj-alias? DJ Nanne Tepper vind ik eigenlijk al dope genoeg klinken.
― Lester Bangs (Lester Bangs), Sunday, 14 September 2003 16:10 (twenty-two years ago)
― eelco, Sunday, 14 September 2003 17:11 (twenty-two years ago)
Je bent anoniem als je dat mag doen, maar dient wel passend te draaien mijns inziens. ik kende ook mongolen die drum n bass platen gingen draaien na een punk-concert. Omdat ze geen dansavond mochten draaien en zich toch wilden profileren.
ik 'druk' platen aan als je het zo wilt noemen. Ik kort wel af, kies voor een andere mix, geef betekenis door volgorde etc., maar mix niet in de traditionele Dimitri/Marcello sense of the word.
Maar ik ben sowieso een rare:* ik doe namelijk bewust niet aan blokjes. Ik draai bv. hiphop van Black Eyed Peas, dan The Rapture en dan weer een hiphop plaat. Ik probeer de vloer in het ongewisse te laten en eigenlijk alelen te cateren voor de breed geinteresseerde muziekliefhebber hoewel ik niet de illusie heb dat het grootste deel van mijn publiek zo gespecialiseerd is.
* al te veel mixen, maakt me gek in mijn hoofd. Dan is het meer het kunstje van de dj en doen de platen er niet meer toe. Ik heb dus eignelijk een teringhekel aan de dj als artiest, maar geloof wel in dj's met een goede plaatkeuze. Daar ga ik graag naar luisteren. Ik ken er alleen maar 4 in Nederland (incl. mezelf) en een handvol in het buitenland
Ik kijk liever hoe de zaal reageert en speel daar op in.De meeste dj's die gemengd draaien, zijn zo verzot op hun eigen mix skills dat ze het verloop van de avon compleet uit het oog verliezen. Bvoendien zit niemand te wachten op een mix van 50 Cent met de Chemical Brothers. Clubbers willen gewoon hun favoriete tunes horen.Bovendien: als iemand voor mij die twee platen door elkaar flikkert kan ik die twee platen daarna niet meer draaien. Dus 0 voor de prijs van 2.
― Lester Bangs (Lester Bangs), Sunday, 14 September 2003 18:24 (twenty-two years ago)
Het thema van No Escape was veiligheid, en dat heb ik gemerkt ook. Er werd na de ingangscontrole o.a. een irisscan gemaakt voor het security pasje (leuk souveniertje) en een burgemeester die het podium op komt op even mede te delen dat het geluid wat zachter moet. De DJ's tot aan Joost van Bellen kregen mij en het meer en deel van het publiek niet aan het dansen. Van breakbeat tot hiphop tot zelfs heel even gabber. Het was de eerste keer dat ik van Bellen aan het werk zag. Hij heeft gisteren gedraaid in dezelfde stijl als die van 2 Many DJ's en Erol. Ik dacht altijd dat hij een techno/trance DJ was. Dat zal vroeger wel zo zijn geweest. Erol heeft geen Blue Monday gedraaid, maar van Bellen wel. Ik weet niet wanneer jij Erol voor het laatst hebt horen en zien draaien in Nederland? Gisteren draaide hij naast het wat jij noemt meer housey, ook de indie faves. Hij heeft zelfs even een Abba plaatje gedraaid. Heel erg fout, maar mooi over laten lopen naar de andere plaat!! Op mijn site staat een iets uitgebreider verhaal van de avond + foto's.
--------
Ik heb weleens gedanst tijdens de draaiavonden van Eelco. :-) Draai je daar niet meer? Oeh, ik ben er ook al zo lang niet meer geweest.
― Nicole (StarShine), Sunday, 14 September 2003 18:49 (twenty-two years ago)
Anekdote? Afgelopen week wouden The Mistreaters nog niet beginnen omdat ik The Dirtbombs op had staan. Very cool.
― Nanne Tepper (Nanne Tepper), Sunday, 14 September 2003 19:41 (twenty-two years ago)
― Nanne Tepper (Nanne Tepper), Sunday, 14 September 2003 19:50 (twenty-two years ago)
― Norbert Pek (Norbert Pek), Sunday, 14 September 2003 20:09 (twenty-two years ago)
Dat is denk ik ook het voordeel van Ekko als kleinere zaal Norbert. Interactiviteit zeg maar....Daarnaast vraag ik aan bands die ik moet interviewen weer nooit of ze een voorkeur hebben wat eer voor hun show wordt gedraaid. Dat gaat me weer net iets te ver....en ik kom ook niet even praten, ook al is het aangeboden....
Interview doen. Draaien. Show zien. Draaien. Naar huis.Next day.
― Lester Bangs (Lester Bangs), Sunday, 14 September 2003 20:22 (twenty-two years ago)
― Nanne Tepper (Nanne Tepper), Monday, 15 September 2003 07:19 (twenty-two years ago)
' The white man is the FUCKIN' devil '
Tot snel maar weer...Lester
― Lester Bangs (Lester Bangs), Monday, 15 September 2003 08:56 (twenty-two years ago)
― jnhk (jnhk), Monday, 15 September 2003 12:12 (twenty-two years ago)
― Martijn Grooten (martijng), Monday, 15 September 2003 21:13 (twenty-two years ago)
― Lester Bangs (Lester Bangs), Tuesday, 16 September 2003 00:43 (twenty-two years ago)
― Nanne Tepper (Nanne Tepper), Tuesday, 16 September 2003 07:55 (twenty-two years ago)
― carlos, Tuesday, 16 September 2003 09:23 (twenty-two years ago)
ik weet ook wel dat alles in de loop van tijd duurder wordt enzo maar volgens mij is het nog niet eens zo héél lang geleden dat je een leuk bandje kon zien voor 15GLD; was het iets nieuwer dan kostte het 12.50GLD; had de band op de cover van de NME gestaan dan was het 17.50GLD.
― (jg) ((jg)), Tuesday, 16 September 2003 09:38 (twenty-two years ago)
Daar staat zo'n blanke beatnik blanke toeschouwers waarvan sommige godbetert een RUGZAKJE dragen op te naaien als een echte wigger.
Dat was inderdaad erg komisch om te zien.
― gieteling (fietswiel), Wednesday, 17 September 2003 07:56 (twenty-two years ago)
De Strokes in de HMH in december?
― gieteling (fietswiel), Friday, 26 September 2003 08:39 (twenty-two years ago)
― Gerard (Gerard), Friday, 26 September 2003 09:08 (twenty-two years ago)
De vvk van de twee optredens in London ging vandaag van start, en die kaarten waren binnen 20 minuten al uitverkocht. Ik ga op 5 december naar The Strokes in London. :-) Een dag daarvoor ga ik Belle and Sebastian in London Astoria zien. *zucht*
― Nicole (StarShine), Friday, 26 September 2003 10:19 (twenty-two years ago)
― Gerard (Gerard), Friday, 26 September 2003 10:28 (twenty-two years ago)
Nie gaan Martijn, ik ben bij het vorige (zelfde) concert geweest, ook voor 20 euro, en het is zeker niet hun beste show, erg poppy, wacht op een beter concert van hen om je dure geld uit te geven.
― AlexvdH, Friday, 26 September 2003 10:55 (twenty-two years ago)
Ook al verkoopt The Strokes niet uit, een mooi scene gebeuren wordt het zeker....of ben ik nog steeds een te idealistische dromer?
Heeeeeeel vroeger vond ik dat mooi bij Suede concerten. Dat iedereen fragiel was/oogde of zichzelf zo voelde.Dat de mensen die ' het niet voelden ' thuis bleven.Al draaiende heb ik het gevoel dat R'dam en Utrecht de New Rock Revolution meer 'voelen '. Amsterdam is tich te veel een touristen-aso's-hoofdstedelingen-Bloemendaal doorgeefluik zonder echte underground opties....jammer.
― Lester Bangs (Lester Bangs), Friday, 26 September 2003 11:22 (twenty-two years ago)
― willem (willem), Friday, 26 September 2003 11:31 (twenty-two years ago)
― Lester Bangs (Lester Bangs), Saturday, 27 September 2003 01:34 (twenty-two years ago)